TüM CHaTLaQSLaR BuRDa SeN NeRDeSiN??
 
AnasayfaGaleriSSSKayıt OlGiriş yap
MiSaFiR
widgeo.net
Web Counter
En son konular
» www.radyocare.djop.de
tarafından _troyaa_ C.tesi Tem. 04, 2015 10:27 pm

» www.radyocare.djop.de
tarafından _troyaa_ Çarş. Tem. 01, 2015 11:45 pm

» www.radyocare.djop.de
tarafından uğurradyo C.tesi Ara. 07, 2013 2:07 pm

» yayindayim
tarafından uğurradyo C.tesi Ara. 07, 2013 2:05 pm

» Üsküdarda sabah oldu ,hadi kahvaltiya....
tarafından uğurradyo C.tesi Ara. 07, 2013 2:01 pm

Kimler hatta?
Toplam 5 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 5 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi Cuma Tem. 28, 2017 11:59 pm tarihinde online oldu.
En iyi yollayıcılar
_troyaa_ (5389)
 
DeLiYaR (3274)
 
BaRoNeS (2252)
 
ANGeLiNa (1988)
 
ALTIN_DAMLA (743)
 
GuLGuZeLi (637)
 
ruzgar (543)
 
hope (509)
 
GüL-PeRiSi (444)
 
CaT_GiRL (250)
 
Flatcast.fr
ONLiNe RaDYo

Sosyal yer imi
Sosyal yer imi Digg  Sosyal yer imi Delicious  Sosyal yer imi Reddit  Sosyal yer imi Stumbleupon  Sosyal yer imi Slashdot  Sosyal yer imi Yahoo  Sosyal yer imi Google  Sosyal yer imi Blinklist  Sosyal yer imi Blogmarks  Sosyal yer imi Technorati  

Flatcast.fr CHaTLaQS
RaDYoCaRe

Paylaş | 
 

 Bilgi işlemcileriden kullanıcılara cevaplar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
GuLGuZeLi
basarili uye
basarili uye
avatar

Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 32
ReP PuaNi : 3
ReP GüCü : 419
Kayıt tarihi : 15/12/08

MesajKonu: Bilgi işlemcileriden kullanıcılara cevaplar   Çarş. Haz. 10, 2009 4:11 pm

1. Eğer bizi kahve makinasının başında ya da sigara molasında yakalarsanız muhakkak bilgisayarla ilgili bir soru sorun. Bizim dünyada anladığımız tek şey teknolojidir ve molayı sizin sorularınızı yanıtlamak için verdik. Bilgisayarınızla ilgili soruları e-posta ile ya da telefonla soramazsınız.



2. Destek bölümünü aradığınızda karşınıza çıkan mesajı sonuna kadar dinlemeden mesaj bırakma seçeneğine gidip, ne istediğinizi kaydediniz. O mesajda bizim izinli olduğumuz ve iki gün sonra ise geleceğimiz kaydedilmiş olsa da siz bunu bilemediğiniz için ertesi gün bir üst yetkiliye sorununuzla ilgilenilmediğini belirten şikayet mektubu gönderiniz.



3. Evdeki telefonunuz hat vermiyorsa hemen bizi arayın. Biz muhakkak ne olduğunu biliriz.



4. Bizimle bir sorununuzu gidermek için telefonda konuşurken gazete okumaya devam edin. Böylece bizim söylediklerimizi yapmazsınız. Ne de olsa biz kendi kendimize konuşmayı severiz.



5. Bilgisayar kursuna gidiyorsanız orada öğrendiklerinizi denemek için kendi bilgisayarınıza ve arkadaşlarınızın bilgisayarlarına yeni sürücüleri kurunuz. Böylece sistem çalışmaz hale geldiğinde bize gece yarılarına kadar çalışacak fırsat vermiş olursunuz.



6. Bize kolay kolay teşekkür etmeyin. Ne de olsa biz bu işi severek yapıyoruz ve bu iş için para alıyoruz.



7. Yeni bir yazılımı sisteminize kurup bir sorun yaşadığınızda, bilgisayarınıza yeni bir yazılım kurup kurmadığınız sorusuna kesinlikle kurmadım cevabını verin. Böylece ne olduğunu anlamamız daha uzun sürecektir.



8. Eğer farenin kablosu sizi çok rahatsız ediyorsa kablonun bir kısmını monitörün ya da sistem ünitesinin altına sıkıştırın. Bu kablolar çok dayanıklıdır, hiç bir şey olmaz, ezilmez.



9. Klavyenizdeki bir tuş çalışmıyorsa hemen klavyenin değiştirilmesini talep edin. İçecek ya da yiyecek döküldükten sonra çalışmayan klavyeyi niye size vermişler ki.



10. Sistemi kullanırken Emin misiniz? ya da Are you sure? mesajı aldığınızda ne olduğuna bakmadan hemen evet ya da yes cevabını tıklayın. Emin olmasaydınız o işlemi niye yapmak isteyesiniz ki.



11. Lazer ya da inkjet yazıcının kartuşunun değişmesi gerektiğinde muhakkak bilgi işlemden birisini çağırın. Kartuş değiştirmek olağanüstü zor bir iştir ve el kitaplarına göre üniversitelerin nükleer fizik bölümünden diploma alınmış olmasını gerektirir.



12. Bilgisayarınızda bir sorun yaşadığınızda sekreterinize talimat vererek düzelttirmesini isteyin. Böylece sorunun ne olduğunu bilmeyen bir üçüncü kişi ile konuşmaya başlarız.



13. 30 MB civarında bir film eklenmiş mesaj aldığınızda bütün tanıdıklarınıza forward edin. Ne de olsa bizim mesaj sistemlerimizde sınırsız kapasite var ve internet hatlarımız hep boş.



14. Uzun yazı dosyalarını yazıcıdan basmak için ufak parçalara bölmeyin. Bir defada 300 sayfa yazıyı yazıcıya gönderin ki, sizden sonra bir sayfa yazıcı çıktısı almak isteyenler bekleyebilsin.



15. Bilgi işlemden birisine hafta sonunda markette rastlarsanız muhakkak bilgisayarla ilgili bir soru sorun. Ne de olsa biz yirmidört saat yedi gün çalışırız.



16. Eger çocuğunuz bilgisayar bölümünde okuyorsa haftasonu sizin bilgisayarınızı kullanabilmesi için ofise getirin. Böylece pazartesi sabahı yasal olmayan yazılımları sistemlerden nasıl sileceğimizi bulmaya çalışırız. Üstelik bu yazılımlar şirketin uygulamalarını çalışmaz hale getirmiş olabilir. Biz tekrar kurarız.



17. Evde kullanmak için isimsiz toplama bir bilgisayar alıp, çalıştıramadığınızda hemen ofise getirip, bilgi işlem bölümüne verin. Bir an önce çalıştırılmasını isteyin ki evdekiler quake, doom, unreal oynamaya başlayabilsinler. Ne de olsa bizim bütün gün internet?te dolaştığımızı

herkes biliyor.



18. E-postalarınızın ekindeki tüm dosyaları açın. Tehlikeli olduğunu bilseniz dahi tehlike sizi etkilemez. Virüs bula bula sizi mi bulacak?



19. Bizi bilgisayarınızı başka bir yere taşıtmak için çağırdığınızda, cihazı yarısına kadar kartpostallar, bebek, çocuk veya manzara fotoğrafları, doldurulmuş maket oyuncaklar, kurutulmuş çiçekler altında bırakın. Bizim kendimize ait bir yaşamımız yok, tek görevimiz bunların arasından sistemi bularak sizi memnun etmek.



20. Hiçbir şeyi hiçbir zaman not almayın. Oluşan hata mesajlarını tekrar oluşturmaya çalışarak ne olduğunu anlamak bizim işimizdir.



21. Eğer bilgi işlem departmanından çağırdığınız bir kiti hemen yanınıza geleceğini söylediyse, yerinizi kahve veya çay almak için terk edin. Bu sayede teknisyene bilgisayarınızın şifresi gerekli olduğunda orada bulunmazsınız. Yüzlerce bilgisayarın ekran koruma modundan çıkış şifresini hatırlamak bizim için çocuk oyuncağıdır.



22. Yardım masasını aradığınızda ne istediğinizi belirtin, yapmak istediğinizi nasıl yapamadığınızı belirtmeyin. Eğer mesaj alamıyorsanız, bilgisayarınızı açmadığınız için bunun oluştuğunu siz bilmek zorunda değilsiniz.



23. Bilgi işlem size yüksek öncelikli bir elektronik posta gönderdiyse okumadan hemen silin. Onlar sadece test amaçlı elektronik posta gönderirler.



24. Bilgi işlem elemanı masasında yemek yiyiyorsa, doğrudan yanına gidin ve tüm içinizi boşaltın, söylemek istediklerinizi söyleyin. Biz size hizmet etmek için buradayız.



25. Acil bir mesajin tamamını büyük harflerle yazarak gönderin. Bu sayede mesaj sunucusu hemen o mesajı alıp, bekletmeden, öncelikli olarak ilgili yerlere dağıtacaktır.



26. Fotokopi makinesi çalışmadığında bilgi işlem destek grubunu arayın. Sonuçta o da elektronik bir cihaz.



27. Evdeki bilgisayarınızda bir sorun olduğunda şirkete getirin ve bilgi işlemdeki kişilerin masasına kime ait ve sorunun ne olduğuna dair bir not bırakmadan cihazı bırakın. Biz bulmaca çözmeye bayılırız.



28. Bilgi işlemden kişiler size bilgisayar monitörlerinin içinde kartuş olmadığını söylediklerinde itiraz edin ve onlara yanıldıklarını ispat etmeye çalışın. Biz anlamsız şekilde bilgisiz karşılıklı tartışmayı severiz.



29. Telefonla konuştuğunuz bilgi işlem elemanı hemen yanınıza geleceğini söylediğinde ona; ?Hemenden, kaç hafta anlamalıyım?? diye sorunuz. Bizi bu şekilde motive etmeniz çok olumlu bir yaklaşım.



30. Eğer yazıcıya gönderdiğiniz bir döküman çıktısını alamıyorsanız, aynı dökümanı yirmi defa daha yazıcıya gönderin. Böylece yazıcıdaki boşlukları doldurup, yazının çıkmasını sağlayabilirsiniz.



31. Eğer hala yazıcıdan çıktı alamıyorsanız, aynı yazıyı firmadaki değişik tüm yazıcılara gönderin. Muhakkak bir tanesi çalışacaktır.



32. Hiçbir şekilde teknik terimleri öğrenmeyin.. Siz, Bu şey birden durdu dediğinizde şeyin ne anlama geldiğini biz muhakkak buluruz.



33. Sistemdeki yardım dosyalarını, kullanıcı kitaplarını okumayın. Onlar sadece teknik adamlar içindir...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Bilgi işlemcileriden kullanıcılara cevaplar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Thinstall portable programların yapımı
» Sözel Bölümü Tercih Edilebilecek Alanları

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
CHaTLaQS :: KaHKaHa :: GuLeLiM EGLeNeLiM :: FiKRaLaR-
Buraya geçin: